sushi

Du læser en tråd i debat > kost

sushi
Er der nogen der har indtastet næringsdeklerationen for sushi, f.eks fra føtex? Jeg har spist sushi på en sushi bar og nu kan jeg ikke finde ud af hvad der egentlig er i af kalorier.
14 år18. februar 2010 kl. 19:46
re: sushi
læste noget om kalorieindholdet... tror det var på sticks and sushi's hjemmeside
14 år18. februar 2010 kl. 21:17
Nogle siger 50kcal pr. styk ca.
Jeg har fundet steder der svinger omkring 140 kcal pr. 100g.
14 år18. februar 2010 kl. 21:46
Jeg bruger caloriecount, når der er noget jeg ikke kan finde her.

Dette link er til en gennemsnitlig lille sushi - hvad der præcis menes med gennemsnitlig er jeg ikke sikker på.

(et forældet link er blevet fjernet)
14 år19. februar 2010 kl. 14:06
Jeg har lige sendt mine indtastninger for nogen forskellige sushi til din profil.

Det er for en Californian roll og 4 forskellige nigri. Det er opskrifter jeg selv har tastet ind engang for længe siden. Der står i overskriften, hvor mange opskriften rækker til, så du kan dividere med dét tal og gange med hvor mange du har fået.

Håber det giver mening.
14 år19. februar 2010 kl. 14:14
Mange tak, Dandersen. Det var lige hvad jeg søgte.
14 år19. februar 2010 kl. 15:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });