Madplan uge 7

Du læser en tråd i debat > kost

Madplan uge 7
Ja, det blev jo godtnok tirsdag inden jeg fik færdiggjort min madplan for denne uge. Mine børn er begyndt at have en maddag hver om ugen, tirsdag og torsdag og det må jeg sige præger planen en del, da de elsker sovs og kartofler. Jeg spiser alligevel ikke sovsen så det har heldigvis ingen indflydelse for mig.

Mandag: Frikadeller med pasta, tomatsovs og grønsagsstænger

Tirsdag: Bøf med kartofler, brun sovs, bløde løg og revne gulerødder med æbletern

Onsdag: Koteletter med ovnkartofler og tzatziki

Torsdag: Kamsteg med kartofler, brun sovs, rødkål, kogte gulerødder og hjemmelavede(fedtfri) kartoffelchips

Fredag: Ovnbagt laks med porrestuvning og ris

Lørdag: Raclette

Søndag: Hot suppe med flutes
14 år16. februar 2010 kl. 13:08
re: Madplan uge 7
Vores startede jo så i fredags, så vi er snart færdige med ugen ;-) Lørdag var vi i byen, så den er slettet:

Fredag: Hjemmelavede hotdogs

Søndag: Risengrød

Mandag: Tarteletter m/ hønsekødsfyld

Tirsdag: Biksemad m/ spejlæg og rødbede

Onsdag: Indbagt farsbrød m/ halve bagte kartofler og salat

Torsdag: Madpandekager m/ salat

Vi har så ikke lige noget med sovs på menuen i denne uge, men ellers spiser jeg det altså gladeligt :-) Det er mig der laver maden, så jeg laver den jo bare så jeg kan spise den og det er der ingen her i huset der klager over :-)

Vh Karin
14 år16. februar 2010 kl. 15:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });