Madplan uge 6

Du læser en tråd i debat > kost

Madplan uge 6
jeg synes det var en super idé, at dele madplan herinde så man kan få lidt inspiration.
Så her kommer min for denne uge.

Mandag - Torsk i fad - den fra reklamerne :)
Tirsdag - Spaghetti m. kødsovs og broccoli
Onsdag - Kyllinge-spinat lassagne
Torsdag - Er så heldig at jeg skal spise hos en veninde,så det vil tiden vise hvad jeg skal spise.

Weekenden laver jeg ikke plan over.

Håber i andre vil dele jeres madplan :)
14 år8. februar 2010 kl. 19:06
re: Madplan uge 6
Her er så min madplan:

Mandag: Kartoffelmos med gryderet

Tirsdag: Hjemmelavet pizza

Onsdag: Tarteletter med høns i asparges

Torsdag: Grønsagssuppe (ved ikke lige hvilken slags endnu)

Fredag: Rester

Lørdag: Dådyrkølle med ovnbagte kartofler og waldorfsalat

Søndag: Fjordising med ris og grønsager
14 år9. februar 2010 kl. 08:50
re: Madplan uge 6
Inspirerende! Tak! Jeg vil så gerne, men får det ikke gjort. De fleste dage går det fint, men der er bestemt også dage hvor der bare ikke er overskud til at finde på andet end købepizza eller en gang risengrød - og der er ligesom ikke grønsager nok i det.

Så del også gerne tilbehørsidéerne!

Vi har fået kartoffelsuppe med snitbønner i. Og helt unødvendigt smed jeg en sjat fløde i, bare for at få den spist. Det blev den ikke dårligere af, men federe.
14 år9. februar 2010 kl. 22:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });