Kosttilskud

Du læser en tråd i debat > kost

Kosttilskud
Jeg tager både kalk tabletter og vitaminpiller dagligt, men jeg får det aldrig tastet ind for jeg ved ikke hvordan man gør. Jeg har fået tastet dem ind så de ligger under kosttilskud, men hvad gør jeg så nu??

Håber der er nogen der kan hjælpe.
14 år3. februar 2010 kl. 20:33
re: Kosttilskud
Når du indtaster en kosttilskud kommer det til at ligge i systemet som hvis du havde tilføjet en ny vare dvs du kan finde den under madvarer.
14 år3. februar 2010 kl. 22:15
Men så skal man taste gram - og en vitaminpille vejer jo nærmest intet??
14 år4. februar 2010 kl. 20:50
når du går ind under ny vare står der øverst- vil du indtaste kosttilskud -og når du gør det så kommer det til at ligge under tallet 4 på den side du indtaster mad.

håber det er forståeligt.
14 år5. februar 2010 kl. 09:48
Yes nu har jeg fundet det - takker for hjælpen :)
14 år7. februar 2010 kl. 14:50
Du skal ikke veje din vitamin pille. de tal der står bag på vitamin glasses er med mindre andet er oplyst (fx hvis du har piller hvor man skla spise mere end en) pr dosis dvs en pille. Så man skal bare taste 1 under antal gram
14 år7. februar 2010 kl. 23:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });