pizza

Du læser en tråd i debat > kost

pizza
ja indrømmet.. jeg fik en stor fed dum pizza i går.. kunne ikke spise halvdelen og nu ligger den anden halvdel og truer ud i køleskabet, fordi min kærste ikke tog den med som madpakke. Så er det bare jeg ville høre om ikke der er en måde at få en tabel over næringsindholdet i pizza. så jeg kan se hvor god en ide det er at smide det sidste af pizzaen ud:)
14 år29. januar 2010 kl. 10:04
re: pizza
Tror bare du skal smide den ud ;-)

"Købe"-pizzaer er vist ikke det bedste for os som gerne vil tabe sig.....
14 år29. januar 2010 kl. 10:11
Du kan roligt smide den ud;0)

I den halve pizza vil jeg tro der er ca de kcal du skal have på en dag, selvfølgelig meget afhængig af din alde, højde, vægt, aktivitetsniveau, men den er grum!

Selve dejen er fyldt med olie, tomatsaucen er fyldt med olie, og fyldet er det fedeste af det fedeste, med mindre det er en salatpizza uden andet på...

Hvis du føler for at smide den ud, fordi du vil ha det træls med dig selv hvis du spiser den, så kyl den da ud.
Og ellers - så tag en ordentligt trave eller løbetur og så sæt dig ned og nyd den.
Ingen middelvej - ikke spise med dårlig samvittighed, det er for dumt.

Lad os da høre hvad du gør..

mvh
Bøge
14 år29. januar 2010 kl. 11:07
Jeg smed den ud og tog en løbetur:) blev lidt inspireret:) så det var jo bare super fedt
14 år31. januar 2010 kl. 15:30
Du er for sej!!!

mvh
Bøge
14 år31. januar 2010 kl. 19:44
det er sådan en dejlig følelse man får når man gør den slags - dobbelt sund på dig!
14 år31. januar 2010 kl. 19:53
Det var sejt du smed den ud. Virkelig..
14 år1. februar 2010 kl. 20:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });