Advokado og pasta

Du læser en tråd i debat > kost

Advokado og pasta
Ja, disse to ting spiser jeg sådan forholdsvis tit, men jeg kan ikke finde dem når jeg indtaster mit mad! Nogen der kan hjælpe mig?

Jeg søger bare helt formal kogt pasta, ikke allemulige underlige færdigretter!
14 år25. januar 2010 kl. 20:57
re: Advokado og pasta
der dukker pastaskruer op når jeg leder efter pasta - hvis de ikke lige kan bruges tror jeg du selv må taste en vare ind.

avocado'en skal staves avocado og så kan du finde den :)
14 år25. januar 2010 kl. 21:03
I stedet for at søge på pasta, så søg på spaghetti, så kommer der både fuldkorns og almindelig.

mvh
Bøge
14 år25. januar 2010 kl. 21:08
hahaha, godmorgen til mig!! Selvfølgelig skal jeg jo stave rigtigt ellers er det jo klart det ikke kommer frem :D Så lærte jeg det, Hehe!

Men pasta kommer stadig ikke frem. Men spaghetti kommer, så den bruger jeg bare!!

Mange tak for hurtigt svar :)
14 år26. januar 2010 kl. 20:21
I stedet for at skrive hele ordet 'avokado' kan du nøjes med at skrive 'av'. I det hele taget kan man de fleste steder nøjes med at skrive de første par bogstaver i en vare.
14 år2. februar 2010 kl. 12:02
Jeg søger på makaronni, så kommer pasta frem :-)
14 år20. april 2010 kl. 12:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });