At indtaste hjemmelavet suppe/fond?

Du læser en tråd i debat > kost

At indtaste hjemmelavet suppe/fond?
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan I indtaster hjemmelavet supe/fond?
Jeg står og vil koge en grøntsagssuppe, og vil koge suppen på et hold grøntsager. Og når så suppen skal serveres vil jeg kassere de grøntsager supper er kogt på og tilsætte nye i små tern.
Skal jeg indtaste begge hold grøntsager, elelr kun det sidste?
De grøntsager jeg koger suppen på bliver jo ikke spist, så man får jo ikke al energien fra dem.
Håber nogen kan hjælpe mig...
14 år5. januar 2010 kl. 18:46
re: At indtaste hjemmelavet suppe/fond?
Jeg har selv spekuleret over det samme, når jeg har kogt suppe, hvor jeg bruger kødet til noget andet eller lignende. Og jeg har ikke rigtigt fundet noget svar på, hvordan man finder ud af det, så jeg har gjort det, at hvis jeg har kogt en hønsekødssuppe, så vælger jeg en standard-suppe i listen og satser på, at det giver ca. det samme.

Hvis det er en ren grøntsagssuppe, så tror jeg bare, at jeg ville regne den som vand - det må være ret begrænset, hvad de giver af kalorier, dem der bliver taget op...
14 år6. januar 2010 kl. 09:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });