Hejsa
Kan ikke hjælpe dig med olierne, men dog give dig et råd med protionerne...
Jeg har det samme problem med størrelserne og jeg tager simpelthen bare en mindre tallerken og øser kun op én gang - lige meget hvor godt det smager...
Hvis du får 68% som mellemmåltid får du jo næsten ikke noget ved hovedmåltiderne... jeg ville kigge på den del og se hvad de i realiteten består af... går ikke ud fra at det er gulerødder og frugt du spiser? Fordelingen skulle jo helst være den anden vej rundt:o)
Det med at drikke vand hjælper kun mig selv nogle gange... har fundet ud af at koldt vand er det bedste og at jeg lige skal sidde 5-10 minutter inden jeg spiser.. så hjælper det.... du skal jo tænke at hjernen lige skal registrere at der allerede er noget i maven inden man begynder at spise... ellers virker det jo bare på samme måde som npr man spiser hurtigt...
Håber du kunne bruge noget af det:o)
Gine
#2 af Gine (slettet)
jeg mangler nogle procenter i Enkeltumættede og Flerumættede, kan i anbefale noget mad der hører derunder?
og har i nogle råd til at man ikke spiser så store potioner? tror nemlig det er derfor jeg ikke taber mig, og så spiser jeg for mange mellemmåltider(68%)..
jeg drikker en flaske 0,5L vand inden, men synes aldrig det hjælper mig med at blive mæt..
håber i kan hjælpe.