popcornsmaskine

Du læser en tråd i debat > kost

popcornsmaskine
jubii, jeg fik en popcornsmaskine til jul.
så nu laver jeg mine popcorn uden fedt...

har I fået nogle "fede" julegaver?
godt nytår og slanke nytårsønsker!
14 år4. januar 2010 kl. 19:48
re: popcornsmaskine
ej det lyder dejligt, men husk ingen salt på dem ;)

tja, jeg fik en stepmaskine, og den er blevet brugt flittigt siden jul.
14 år4. januar 2010 kl. 20:34
Jeg fik faktisk en smoothiemaskine - sidste år! Men har først fået taget den i brug nu xD men det er megadejligt

Fik også et nyt kamera og billetter til mit store idol, whitney houstons koncert i forum og en masse andet men det var den bedste gave jeg overhovedet kunne forestille mig :)

Har ikke fået nogle slankerelaterede julegaver...

Lyder nice med popcorn og stepmaskinen! Jeg ville vildt gerne have mit eget fitnessudstyr men vi har desværre hverken råd eller plads... Men synes lidt at det er noget kage, for alle fitnesscenterpengene kunne jo være gået til en maskine til hjemmet, det løber jo alligevel op i længden... men sådan er livet jo...

14 år4. januar 2010 kl. 23:00
Det har godt nok ikke noget med kosten at gøre men jeg fik en wii fit plus. så nu kan jeg motionere foran fjernsynet.
14 år5. januar 2010 kl. 13:02
Jeg fik to dejlige kogebøger og to bøger med hjemmetræningsøvelser. Og et kokkeforklæde, som får mig til at se slank ud, hehe :-)
14 år7. januar 2010 kl. 22:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });