min. behov for kcal pr dag

Du læser en tråd i debat > kost

min. behov for kcal pr dag
Hejsa jeg er ny her
Hvad skal man mindst spise/drikke sig til af kalorier om dagen?
På forhånd tak
14 år15. december 2009 kl. 17:41
re: min. behov for kcal pr dag
Du skal mindst spise 1200kcal om dagen for at holde dine organer osv kørende. Også for at sikre at det du taber er fedt og ikke vand eller muskler.

De dage hvor du træner hårdt, så skal du spise mere. Måske 1500-1600kcal... Kommer selvfølgelig helt an på intensiteten, hvis du fx bare går en tur i en halv time eller kører på motionscykel i 20min så behøver du ikke spise mere af den grund.

Hvis du derimod er til spinning i en time eller løber en lang tur så skal du sørge for at få nogle flere kalorier hvis du vil beholde dine muskler :-)
14 år15. december 2009 kl. 18:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });