Et lille tip!

Du læser en tråd i debat > kost

Et lille tip!
Hej Alle

Jeg har igennem længere tid forsøgt at komme i gang med en kostomlægning, men den ene undskyldning har taget den anden. Men nu har jeg fundet en løsning der virker for mig. Jeg kørte alt for træt i de sædvanlige gulerødder hver eneste dag, så istedet bruger jeg nu et par timer nogle gange om ugen til at lave en række lækre salater og grønne retter. Stiller dem efterfølgende i køleskabet i plastskåle med låg. Efterfølgende er det bare at vælge hvilken salat man har lyst til sin aftensmad, mellemmåltid eller frokost. Jeg har nu altid to forskellige grønne retter med på arbejde.
Det har frigivet en masse resourcer, at tingene er klar når man skal bruge det og man forfalder ikke så nemt til de nemme og ofte usunde løsninger.

Jeg bruger sæsonens råvarer, det vil sige en masse salater med hvidkål, gulerod, rødkål, spidskål, rødbeder, æbler, nødder, blåbær osv. osv.

Brug rådet hvis du kan

14 år26. november 2009 kl. 08:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });