hvor lang tid går der

Du læser en tråd i debat > kost

hvor lang tid går der
kan se jeg har spist så jeg tager 324 gram på. hvor lang tid vare der før det kan ses på kroppen?? hvor hurtig kan man se det
15 år10. november 2009 kl. 17:15
re: hvor lang tid går der
Man kan ikke se at man tager 324g på... Hvis man tager på, kan man se det med det samme, men 324g er så lidt at man umuligt kan se nogen forskel... Man skal tage allermindst 1kilo på for at kunne se bare en minimal forskel... Og det tror jeg heller ikke at der er andre end én selv der kan i så fald...
15 år11. november 2009 kl. 06:49
jeg kan ikke se min ribbenmere det har man kunne for en uge siden?? min mave er begyndt at bule lidt mere... men ok
15 år11. november 2009 kl. 06:51
Kære debbie17
Jeg bliver simpelthen nød til at skrive til dig.
Jeg får helt ondt i maven når jeg ser det du skriver.
Jeg tror det er vigtigt at du får hjælp af en diætist og evt en psykolog så du kan finde en vej til det der er sundt for dig og din krop.
Håber det bedste for dig
Rikke
15 år13. november 2009 kl. 15:05
jeg er bare bleved en æde dolk..er sulten hele tiden og tager mega nemt på igen :( det gør ens selvtselid dårlig
15 år13. november 2009 kl. 22:58
Hej Debbie hvad vejer du? hvis du er meget undervægtig vil det også nemmere ses at du tager 300g. på end hvid der var "mere at ta af" hvis du forstår..
15 år14. november 2009 kl. 17:27
Hvis du kunne se dine ribben for en uge siden, så må du have taget mere på end 324g hvis de allerede er væk nu. Men hvis du kun har taget så lidt på, så er det måske fordi du binder noget vand eller er lidt oppustet at de ikke er ligeså tydelige? Ellers er det jo fysisk umuligt. 324g er virkelig ikke engang noget at regne for en vægtøgning overhovedet. Det er sikkert bare naturlige udsving.

Desuden skal man ikke stræbe efter at have så tydelige knogler. Det kan for nogle være naturligt (jeg har fx et stort skelet, og lige meget hvad jeg vejer stikker mine ribben ud), men hvis man ikke har en kraftig knoglebygning, så er det ikke naturligt eller sundt at man kan se ribbenene. Det er heller ikke det drengene vil ha!! Der skal være lidt at tage fat i ;-)

15 år14. november 2009 kl. 19:58
tusind tak for svarene... vægten er gået op derfor er de ik tydlig længere :)
15 år14. november 2009 kl. 22:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });