#2 af SiriS (slettet)
Anbefaling; powermorgenmad!
Du læser en tråd i debat > kostSiriS (slettet)
re: Anbefaling; powermorgenmad!
Ihvertfald en god variationsmulighed. Jeg er i gang med at teste for overfølsomhed for mælkeprodukter, så det passer lige til mit behov. Tak!
15 år11. november 2009 kl. 08:27
bruger slettet
re: Anbefaling; powermorgenmad!
Hmm.. TÆNKTE TÆNKE.
Jeg er glad for bananpandekage
1/2 banan
1 æg
lidt sød
Blende blende. Og på panden med det. Det bliver en tyk pandekage. :o) Dejligt med friske bær eller sukkerfri marmelade.
Og UDEN mejeriprodukter. Det er en morgenmad som mætter mig meget. Der til plejer jeg at spise noget brød.
Jeg er glad for bananpandekage
1/2 banan
1 æg
lidt sød
Blende blende. Og på panden med det. Det bliver en tyk pandekage. :o) Dejligt med friske bær eller sukkerfri marmelade.
Og UDEN mejeriprodukter. Det er en morgenmad som mætter mig meget. Der til plejer jeg at spise noget brød.
15 år11. november 2009 kl. 14:54
yummiekiwi (slettet)
Anbefaling; powermorgenmad!
Mht mælkeprodukter, så kan man i Føtex (og løvbjerg tror jeg)
Købe laktose fri letmælk, den smager rigtig godt. Det er en letmælk, med 40 kcal pr 100 g.
Købe laktose fri letmælk, den smager rigtig godt. Det er en letmælk, med 40 kcal pr 100 g.
15 år16. november 2009 kl. 15:59
Jeg har haft svært ved at finde ud af, hvad jeg skulle spise til morgenmad. Det skulle jo gerne være fedt- og sukkerfrit. Havregryn mde mælk kan ikke bruges, da jeg ikke tåler mejeriprodukter så godt. Det kan jeg ellers enormt godt lide :-/ Havregrød duer heller ikke - det kan jeg simpelthen ikke fordrage.
Så nu har jeg opfundet min egen!
Jeg moser 1 banan og ca. 30-50 gr. optøede bær (eks. Bærsymfoni er rigtig godt), og luner det i mikroovnen i ca. 1 minut. Så hælder jeg ca. 50 gr. havregryn over, og VUPTI! 1 portion hyggevarm frugtgrød som mætter dejligt og smager skønt :o)
Tænkte at nogen måske kunne blive inspireret.