ang fedtforbrændingssuppen

Du læser en tråd i debat > kost

ang fedtforbrændingssuppen
nu har jeg læst forskellige udaver af forbrændingssuppen, men hvilken en er den bedste.
15 år23. oktober 2009 kl. 22:46
re: ang fedtforbrændingssuppen
De er ikke gode for din krop nogen af dem! Men nogen taber sig, nogen bliver utilpasse, og ingen får protein nok.
15 år24. oktober 2009 kl. 09:22
Jeg vil heller ikke anbefale dig at gå på selve forbrændingssuppekuren. Den er ikke decideret farlig hvis man følger den korrekt, for så får man faktisk rigtig mange kalorier. Der er jo ingen begrænsninger på hvor meget man må spise.
Men følger man den korrekt, og spiser alt det der står, så taber man sig heller ikke af den. For så får man faktisk for meget mad. Fx er der en dag hvor man må spise ligeså mange bøffer man vil, og det er helt ude i skoven.

Men jeg kan anbefale suppen til at lave til aftensmad en gang imellem, det gør jeg selv, og tilføjer kartofler og groft brød for at få nogle kalorier.

Jeg laver den af:
1 dåse flåede tomater,
2 fed hvidløg,
1 almindeligt løg,
2 gulerødder,
1/4 fintsnittet hvidkålshoved,
500g kartofler i grove stykker,
2 liter grønsagsbuillon,
og krydderier efter lyst. Som regel paprika, peber og ingefær.
Plejer at spise noget groft brød til.

Den er rigtig god om vinteren, også hvis man er syg.
15 år24. oktober 2009 kl. 15:13
ok, jeg har brugt en af dm før og tabte mig også lidt men kørte træt allerede efter 3 dage, men ville nemlig gerne bruge den som en udrensningskur, men den jeg tænkte på har nogle ting i som jeg ik kan lide og hvis man skal følge den korrekt så hjælper det vil ik at tage noget fra? kalorier er ik lige det jeg har brug for;-)
15 år24. oktober 2009 kl. 17:50
Jeg er vildt med supper, også forbrændings suppen. Ofte spiser jeg den som mellemmåltid. :o)
15 år2. november 2009 kl. 01:50
ja den smager nemlig godt, og prøvede igen at gå på den men kan bare ikke gennemfører den. men har frosset den ned i flere portioner så som mellemmåltid ville den være en god ide.
15 år5. november 2009 kl. 13:43
Man kan også koge nogle røde linser med i suppen, hvis den skal bruges til aftensmaden eller frokosten.
15 år9. november 2009 kl. 10:28
mmmmmmm elsker linser
15 år10. november 2009 kl. 17:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });