Frugt til smoothie i KIWI

Du læser en tråd i debat > kost

Frugt til smoothie i KIWI
Jeg har købt en kasse med 1,5 kilo frugtstykker til smoothies i KIWI. Jeg er ikke kommet igang med at bruge dem, men har allerede fortrudt at jeg ikke købte mere. Håber det er noget de fortsat vil have. For det er da genialt. Der er 5 forskellige slags frugt jordbær, hindbær, ananas, mango og en ting mere. Der er 300 g af hver slags pakket i 100 grams poser. Og så er der opskrifter på pakken. OG den bedste del af det. Sådan en kasse koster kun 50 kr. Så det er billigere end de frosne jordbær jeg plejer at lave smoothies af.

Nu vil jeg gå i bad og så vil jeg lave en smoothie :-D
15 år20. oktober 2009 kl. 09:07
re: Frugt til smoothie i KIWI
hej karina

hu ha datteren og jeg har også handlet i den nye kiwi butik i thisted. vi faldt for en færdiglavet smoothie . altså en saft med vanilie smag og det smagte bare super godt med jordbær i . i løbet af 3-4 dage havde vi taget 2 kilo på. he he vi drak 2-3 smoothie om dagen de 4 dage. så tænkte jeg . jeg må hellere taste den ind for jeg havde bare skrevet som en anden smoothie herinde . hu ha pludselig kunne jeg forstå vores vægtstigning for der var over 1200kcal i 3 glas

så nu køber vi den slet ikke mere. men der kan altså godt være gemt flere kcal i sådanne kartoner end man skulle tro ;-

alt hvad der smager godt er enten fedende eller umoralsk. æv ;O)
lise
15 år20. oktober 2009 kl. 12:30
re: Frugt til smoothie i KIWI
hey sådane n frugtkasse kender jeg godt de findes også i kvickly og superbest.... har dem også til at ligge i fryseren. på et tidspunkt drak jeg det istedet for morgenmad... og så var det lavet på ymer og så en frugtpose og lidt søød og den giver ca 300kcal.. og massere af proteiner hvilket jeg har erfaret er godt for forbrændingen måske man skulle have gang i det igen sammen med den grape jeg er begyndt at spise hver dag som også sætter forbrændingen i gang.. knus
15 år20. oktober 2009 kl. 17:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });