Ang. gratin

Du læser en tråd i debat > kost

Ang. gratin
er der nogen der kan give mig en logisk forklaring på hvorfor broccoli gratin ikke tæller med under grøntsager? Jeg elsker nemlig gratin og blev egentlig skuffet da jeg så at jeg ikke havde spist nok grønt igår.
15 år22. september 2009 kl. 17:44
re: Ang. gratin
Det er da lidt mærkeligt! Er det en opskrift/ret du selv har tastet ind? I så fald bør ihvertfald mængden af broccoli tælle med som grøntsag? Jeg ville tro systemet selv kunne udregne andelen af hele gratin'en der skal være grøntsag, men jeg er ikke så erfaren i det med opskrifter. Har forsøgt mig lidt med dem jeg selv laver oftest og synes det virker fint.
15 år23. september 2009 kl. 10:51
re: Ang. gratin
Jeg vil også mene at hvis det er en opskrift du har tastet ind vil broccolien tælle som grøntsag, men er det en opskrift ???
15 år23. september 2009 kl. 21:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });