aftensmad

Du læser en tråd i debat > kost

aftensmad
nu har jeg fået lasagne til aftensmad, skal jeg virkelig sidde og taste hver eneste ene ingrediens ind? :S
15 år4. september 2009 kl. 21:29
re: aftensmad
lige meget nu, tror jeg har luret det ;)
15 år4. september 2009 kl. 22:14
Så vil jeg da gerne høre hvordan- for jeg sidder nærmest dagligt med samme problem.

KH Trine
15 år5. september 2009 kl. 21:55
ååh havde slet ikke set du havde skrevet sorry :) må sige jeg stadig taster alle ingredienser ind til andre måltider, men til aftensmaden har jeg fundet ud af at man kan taste opskriften ind på det man har fået, og så kan man hente den frem når man indtastermaden :) det hjalper mig lidt at logge ind som gæst, ude på forsiden :)
15 år8. september 2009 kl. 21:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });