Forvirret..

Du læser en tråd i debat > kost

Forvirret..
kære allesammen.
Er ny herinde, håber der nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har indtaste skemat, hvad jeg idag har spist og hvad jeg har trænet.
Derefter står der at jeg mindst skal have et indtag på 1200 kcal? kan det passe?
yderligere står der følgende:
Indtaget: 1.404 kcal
Forbrændt: 3.174 kcal
Underskud: 1.771 kcal
Yderligere indtag i dag: 1.771 kcal
jeg har da ikke forbrædnt 3174 kcal på een time step?
på forhånd tak :)
hilsen s..
15 år2. september 2009 kl. 21:19
re: Forvirret..
Nej hehe, programmet medtæller din basisforbrænding ud fra dine
profil oplysninger. Du kan se mere specifikt under Info---> Motion.
15 år2. september 2009 kl. 22:04
ahh tak for svaret :) så forstår jeg det bedre :) men jeg træner 3 4 gange om ugen,forskellige step hold, hvor man sveder rigtigt meget, er det så middel eller højt aktivitretsniveau? og jeg går med min hver dag. Eller er jeg studerende, og derfor stilsiddende "job" ?
knus s
15 år3. september 2009 kl. 08:30
Jeg ville umiddelbart sige højt hvis du træner så ofte.
Du kan jo starte med det og se om det passer nogenlunde.
15 år3. september 2009 kl. 09:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });