Lakrids te

Du læser en tråd i debat > kost

Lakrids te
Er der nogen som ved hvor man kan købe en god lakrids te? Evt andre te-typer som smager af noget uden at være "parfumerede" eller smage af kamille eller anis?
15 år1. september 2009 kl. 18:02
re: Lakrids te
lakridste kan købes hos matas.
15 år2. september 2009 kl. 07:54
Mange tak. Så vil jeg kikke efter det der, næste gang jeg er i nærheden.
15 år2. september 2009 kl. 19:51
Hvis du bor i Århus, har Hans & Grethe en helt fantastisk blanding der hedder 'frisørens blanding) eller noget i den dur. Den lugter helt vildt af pebermynte, men smager egentlig kun af lakidsrod. Den smager helt fantastisk!! (Mener endda også det er en grøn te)
/Kiwi
15 år4. september 2009 kl. 10:09
Jeg bor lige udenfor Århus. Næste gang jeg er afsted, vil jeg lige kikke ind til Hans og Grete. Er det ikke dem som har butikken mellem Magazin og Føtex?
15 år4. september 2009 kl. 16:34
Ja lige præcis :)
15 år4. september 2009 kl. 17:58
Det her er måske lidt sent, men jeg er jo også ny ;-) Jeg så de havde lakridste i netto (pickwick eller noget i den dur). Smager det godt?
15 år19. september 2009 kl. 13:58
Te af fennikelfrø eller anis har også en dejlig lakridssmag - køb dem i helsekosten.
15 år20. september 2009 kl. 02:38
De fleste helsekost forretninger fører et mærke, der hedder Yogi the.
De har bla blandinger med lakridsrod, ingefær og citron. Helt fantastisk! Jeg føler virkelig, at jeg forkæler mig selv, når jeg tager et krus af deres the. Og som en lille ekstra ting, følger der et par kloge ord til eftertanke med, ved hver thepose :-)
Anemone
15 år24. september 2009 kl. 22:30
Nå man nu ikke kan lide citrus smag i te eller lakrids, har i så andre forslag som kan tage trangen til noget sødt??
15 år26. september 2009 kl. 23:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });