BÆLGFRUGTER?
Du læser en tråd i debat > kostSpacy
re: BÆLGFRUGTER?
Det må programmet her kunne regne ud for dig.
Jeg tænker at hvis du taster f.eks. kogte kikærter ind som en opskrift så kan du forsøge dig frem med at indtaste x antal gram ind og så deraf undersøge hvormeget der er i af næringsstoffer, vitaminer osv.
Det er slevfølgelig lidt omstændigt, men du er jo nødt til at have de kogte bælgfrugter indtastet som opskrifter hvis du skal holde øje med kcal.
Jeg tænker at hvis du taster f.eks. kogte kikærter ind som en opskrift så kan du forsøge dig frem med at indtaste x antal gram ind og så deraf undersøge hvormeget der er i af næringsstoffer, vitaminer osv.
Det er slevfølgelig lidt omstændigt, men du er jo nødt til at have de kogte bælgfrugter indtastet som opskrifter hvis du skal holde øje med kcal.
15 år30. august 2009 kl. 10:54
Anonym
re: BÆLGFRUGTER?
ok. tak for det. Slog kogte kikærter op på nettet. Så indtastede jeg det i ny vare. Kan det virkelig passe at kikærter indeholder så mange kcal pr. 100g ? Gik ellers og troede de var så sunde:( Når man køber dem på dåse er der kun 70-80kcal pr. 100g. og når de er kogte er der 165kcal pr. 100g. Er det bare mig, eller er det ikk ulogisk ?
15 år2. september 2009 kl. 17:00
Jeg håber der er nogen, der kan hjælper mig. Jeg har ikke spist kød i 5uger nu.
Jeg er vil gerne spise kikærter, kidney bønner og andre bælgfrugter i stedet for kød. Jeg aner bare ikke hvor meget man skal have til et aftensmåltid ?
er der mon nogen, der ved hvor mange gram jeg må få pr. måltid, når de er kogt ?