Kan grønne linser fryses?

Du læser en tråd i debat > kost

Kan grønne linser fryses?
Ja overskriften siger det meste. Jeg har fået lavet ALT for mange grønne linser i dag og er lidt interesseret i at vide om de så faktisk kan fryses ned, så jeg slipper for at smide en masse ud.
15 år27. august 2009 kl. 19:01
re: Kan grønne linser fryses?
Hej Karina.
Der er jo ikke andet for end at prøve : )
15 år27. august 2009 kl. 21:29
Faktisk egner de sig godt til nedfrysning,
dog bedst hvis de kun er halvkogte, så gogogogo :)
15 år28. august 2009 kl. 08:40
Tak for jeres svar - jeg kan godt følge hvorfor det ville være godt at de kun er halvt kogte. Men nu er de kogte og jeg vil prøve med nedfrysning.
15 år28. august 2009 kl. 13:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });