#2 af biologi c
Veganer
Du læser en tråd i debat > kostbiologi c
læg det indunder ny varer, under mad
derefter under indtast mad somk normalt
15 år25. august 2009 kl. 11:52
citizencaine (slettet)
re: Veganer
Du skal selv tilføje varer.
mad --> ny vare
Her indtaster du næringsindholdet og voila nu kan du indtaste dine egen varer ind i dit madindtag
mad --> ny vare
Her indtaster du næringsindholdet og voila nu kan du indtaste dine egen varer ind i dit madindtag
15 år25. august 2009 kl. 20:06
brokke_bolle (slettet)
Ih, tusind tak for hjælpen! :)
Så vil jeg bare bruge mit ellers overflødige indlæg, som en opfordring til at bruge flere veganske/vegetariske kødalternativer i jeres kure :) Det letter, og man bliver mæt på en helt anden måde :)
Så vil jeg bare bruge mit ellers overflødige indlæg, som en opfordring til at bruge flere veganske/vegetariske kødalternativer i jeres kure :) Det letter, og man bliver mæt på en helt anden måde :)
15 år25. august 2009 kl. 21:58
Anonym
Hej Brokke_bolle!
Jeg kan se du heller ikke spiser kød. Jeg er i tvivl om, hvor mange gram kogte kikærter, og andre bælgfrugter man skal indtage til aftensmad ?
Jeg kan se du heller ikke spiser kød. Jeg er i tvivl om, hvor mange gram kogte kikærter, og andre bælgfrugter man skal indtage til aftensmad ?
15 år28. august 2009 kl. 16:42
Jeg er veganer, og derfor spiser jeg en del ting, som jeg ikke kan finde på madlisten... For eksempel kan jeg ikke taste mine hvedepølser, den hårde tofu, min falske kylling, seitan osv osv.
Jeg kan godt se at det måske er svært at specificere så meget i en "genre" af mad som så få mennesker spiser... Men det giver mig bare nogle problemer når jeg skal indtaste hvad jeg har spist. For der er mange flere kcal i kødpålæg, end der er i tofupålæg eller hvedepålæg...
Er der nogen der har nogle idéer til hvad jeg kan gøre?
Jeg er helt ny herind,e så jeg er ikke helt klar over om der er et sted jeg kan skrive hen, for at få tilføjet mad til listen...
På forhånd tak! :)