Jeg elsker frugtsalat, og synes det er et meget godt alternativ til lidt usundt fx om aftenen.
Her er min opskrift: Frugt der svarer til ca. 20 gram kulhydrat - skæres i mundrette stykker Fromage Frais - bare lige så det dækker frugten Sødes med flydende sødemiddel - og bruger den fra Isis Lidt vanillesukker
Jeg er diabetiker, og kan derfor de fleste madvarers kulhudratindhold i hovedet. Vil man gerne have hjælp til at tælle kulhydrater kan jeg anbefale Diabetesforeningens hæfte om emnet. Det kan købes online hos foreningen...
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Her er min opskrift:
Frugt der svarer til ca. 20 gram kulhydrat - skæres i mundrette stykker
Fromage Frais - bare lige så det dækker frugten
Sødes med flydende sødemiddel - og bruger den fra Isis
Lidt vanillesukker
Jeg er diabetiker, og kan derfor de fleste madvarers kulhudratindhold i hovedet.
Vil man gerne have hjælp til at tælle kulhydrater kan jeg anbefale Diabetesforeningens hæfte om emnet. Det kan købes online hos foreningen...