vaniljeis

Du læser en tråd i debat > kost

vaniljeis
dog 40kr pr liter hos hjemis
Næringsindhold pr. 100 gram:
Kulhydrat 11 gram
Fedt 5,0 gram
Protein 4,0 gram
Energi 450 kj/100 kcal
15 år13. august 2009 kl. 18:37
re: vaniljeis
Jamen 40 kr pr liter er ikke engang dyrt når man ser på hvad meget andet is koster.

Selvom jeg spiser rigtig meget Hjem-is har jeg ikke prøvet den du omtaler, men jeg tror jeg vil købe den på onsdag når de kommer.

Jeg vil også anbefale deres øvrige sukkerfrie is særlig Hindbærstangen er rigtig rigtig god.
Udover den spiser jeg deres limonadeis bl.a. Sorbella er fantastisk ;-)
15 år16. august 2009 kl. 13:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });