The er energi-rig!

Du læser en tråd i debat > kost

The er energi-rig!
Jeg kom til at indtaste 200 gram te-blade i stedet for 200 gram drikkeklar te. Forskellen er omkring 1700 kj.

Forestil jer min overraskelse, da jeg her efter eftermiddagsmellemmåltidet kun havde omkring 400 kj tilbage idag at gøre godt med ... hehe
15 år11. august 2009 kl. 15:08
re: The er energi-rig!
he he det har jeg også prøvet en gang ;O)
lise
15 år11. august 2009 kl. 18:26
re: The er energi-rig!
WOW. Ja det kan jeg godt se.

Jeg var godt nok ved at blive helt bange m ed den overskrift. Tænkte at det havde jeg da ikke tidligere bemærket.
15 år12. august 2009 kl. 13:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });