selvforkælelse??

Du læser en tråd i debat > kost

selvforkælelse??
Da jeg på denne kur har meget focus på at jeg skal kunne leve med den og tage de gode vaner med videre, syntes jeg egentligt at lidt selvforkælelse via mad, engang i mellem er iorden.
Nogle gange har man brug for lidt ekstra, op til menstruation eller hvis men lige har tabt de første 5 kilo :).

Men hvad spiser i, når i rigtigt skal hygge og lave noget ekstra godt, til jer selv ???

min personlige favorit ligenu er:

et groft pitagrød toppet m.
gedeost (prøver at lade være med at spise komælk)
semi-dried cherry tomater
artiskokker
lidt kødpålæg (f.eks. kylling)
og hvad jeg har af friske grønsager (tomat, majs, peberfrugt m.m.)
-og så 5 minutter i en varm ovn

eller

½ advokado
rejer
en spiseske mayonaise

15 år6. august 2009 kl. 16:24
re: selvforkælelse??
smoothies
frugt - især banan
lidt juice
lidt nødder
lidt mørk chokolade
avocado
laks
chai m minimælk
caffe latte m minimælk
15 år7. august 2009 kl. 08:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });