Festival mad
Du læser en tråd i debat > kostAnonym
re: Festival mad
Jeg var selv på Roskilde festival for et par uger siden, og det er svært, men det kan gode lade sig gøre ikke at tage på, mens man er afsted -også uden det fylder for meget oppe i hovedet... Jeg førsøgte at drikke vin eller sprut (helst med danskvand og citron) frem for de vanlige 8-10 festival-fadøl om dagen. Desuden besluttede jeg mig for ikke at spise burgere og fish´n chips, men i stedet mange af de ris-kød -grøntsags retter, der blev solgt rundt omkring. Der var ligeledes en sushibar, jeg besøgte. Og så stod der frugt og grønt boder her og der. Og sidst men ikke mindst prøvede jeg at undgå at spise der om natten ved 4-tiden lige før sengetid (hvor jeg godt ved, at man er død-sulten, men lige på vej i seng). Og så er der jo de fornuftige typer, der køber et rugbrød, noget tun og en pose æbler med hjemmefra, så kan man ihvertfald erstatte ét af dagens måltider med dette både billige og sunde mad.
Rigtig god festival og nyd det i fulde drag!!
Rigtig god festival og nyd det i fulde drag!!
15 år2. august 2009 kl. 00:44
Alkohol og det usunde junkfood på festivallen bekymrer mig. Har i nogle ideer til hvad jeg kan gøre for ikke at falde i, og købe junkfood til 3 måltider hver dag?
/jegerolli