Frugter med eller uden skræl?

Du læser en tråd i debat > kost

Frugter med eller uden skræl?
Når jeg spiser vandmelon, appelsiner, bananer osv skal det så vejes med eller uden skræl?
For jeg tænker - da det blev regnet ud hvor mange kalorier det indeholdte, talte de så skrælden med? Jeg ved godt man ikke spiser skrælden, men hvis den var med i en gennemsnitlig vægt, da man regnede det ud.. burde det så ikke også have indflydelse? Er der nogen der ved det?

Undskyld hvis det bare er mig der er helt dum.
15 år1. august 2009 kl. 11:18
re: Frugter med eller uden skræl?
Jeg tror bestemt ikke skrællen er talt med da man har udregnet kalorier, det svarer lidt til at man i en marcipanbrød også har regnet ud hvor mange kalorier der er i indpakningen ;-)

15 år1. august 2009 kl. 11:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });