50 gr. perfect fit. -1½ dl olie -3 æg -150 gr. hvedemel -½ tsk vanille (jeg kommer 2 tsk i) -½ tsk bagepulver -½ tsk natron -½ tsk salt -275 gr fint revne gulerødder -50 gr hasselnødder
(Sukker) sødestof og olie piskes, æg tilsættes et af gangen. De tørre ingredienser blandes og røres i, herfter gulerødder og rosiner. Bages i små forme i 35 min - drysses med kakket hasselnødder. Jeg kan ikke huske om jeg bager dem ved 200 eller 160 grader. God fornøjelse
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
-1½ dl olie
-3 æg
-150 gr. hvedemel
-½ tsk vanille (jeg kommer 2 tsk i)
-½ tsk bagepulver
-½ tsk natron
-½ tsk salt
-275 gr fint revne gulerødder
-50 gr hasselnødder
(Sukker) sødestof og olie piskes, æg tilsættes et af gangen. De tørre ingredienser blandes og røres i, herfter gulerødder og rosiner.
Bages i små forme i 35 min - drysses med kakket hasselnødder.
Jeg kan ikke huske om jeg bager dem ved 200 eller 160 grader.
God fornøjelse