Kartoffelsalat uden creme fraiche/mælkeprodukter

Du læser en tråd i debat > kost

Kartoffelsalat uden creme fraiche/mælkeprodukter
Hej allesammen

Er der nogen som har en god opskrift på kartoffelsalat, som ikke søber rundt i creme fraiche eller andre mælkeprodukter?

Mvh Buffy
15 år19. juni 2009 kl. 10:23
re: Kartoffelsalat uden creme fraiche/mælkeprodukter
I min familie har ordet kartoffelsalat fået en hel ny mening - her er det en almindelig grøn salat (med iceberg, spinat, majs, ærter, peber, agurk, tomat og hvad man nu ellers finder på) med kolde kartoffeltern. Mums siger jeg bare - jeg kan ikke udstå smagen af almindelig kartoffelsalat :)
15 år20. juni 2009 kl. 07:47
kolde kartofler, friske ærter, purløg og ristede pinjekerne :) Evt. med citron olie hvis man er til det.
15 år20. juni 2009 kl. 21:45
jeg laver ofte en kartoffelsalat, hvor helt nye små kartofler kogt m. skind - vendes i lækker hjemme lavet pesto! Smager skønt...
15 år21. juni 2009 kl. 16:32
I bogen "Suveræne salater og brillante buffeter" er der flere opskrifter på kartoffelsalat uden mælkeprodukter. Der er desuden også mange andre, rigtig gode, opskrifter på salater.
Mit eksemplar er ved at være godt slidt .
Den fåes vist på tilbud til omkring 99 kr i øjeblikket.
15 år22. juni 2009 kl. 08:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });