#2 af bruger slettet
Manglende næringsdeklaration?
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: Manglende næringsdeklaration?
Jeg er ikke klar over hvad du mener med smørbar blanding? Mener du at det er i en smørsovs?
Pasta uden sovs er der 350Kcal pr. 100g, så bare prøv at undgå at få særlig meget sovs med og moderer din portion så tror jeg ikke at der sker noget ved det :)
Pasta uden sovs er der 350Kcal pr. 100g, så bare prøv at undgå at få særlig meget sovs med og moderer din portion så tror jeg ikke at der sker noget ved det :)
15 år28. maj 2009 kl. 17:41
Belfast (slettet)
Jeg tror en klog spiser det og lader være med at tænke så meget over det, men derimod tænker på hvor stor portionen man spiser er!!!
15 år29. maj 2009 kl. 08:00
fedania
Jeg tror hun mener pasta som i smørbar blanding - ligesom pesto. Ikke fødevaren pasta (mel, vand, salt og æg -agtigt).
Jeg vil tro du kan gå ud fra, at den hovedsageligt består af olie, hvorfor jeg vil tro du skal forvente et sted mellem 600 og 800 kcal pr 100 gram.
Jeg vil tro du kan gå ud fra, at den hovedsageligt består af olie, hvorfor jeg vil tro du skal forvente et sted mellem 600 og 800 kcal pr 100 gram.
15 år29. maj 2009 kl. 17:08
bruger slettet
Undskyld, jeg havde helt glemt tråden her.
Jeg har købt noget pestolignende "smør" med valnødder og ost, som jeg spiser til kødpålæg. Altså i stedet for smør. Det her smager meget kraftigt af valnødder, så jeg bruger ikke ret meget af det, men det skal jo alligevel tælles med i dagens indtag.
Jeg har på en anden side fået en nogenlunde oversigt over hvordan indholdet er fordelt ud fra ingredienslisten, så den bruger jeg i stedet for den som firmaet ikke har sat på deres produkt. :-)
Jeg har købt noget pestolignende "smør" med valnødder og ost, som jeg spiser til kødpålæg. Altså i stedet for smør. Det her smager meget kraftigt af valnødder, så jeg bruger ikke ret meget af det, men det skal jo alligevel tælles med i dagens indtag.
Jeg har på en anden side fået en nogenlunde oversigt over hvordan indholdet er fordelt ud fra ingredienslisten, så den bruger jeg i stedet for den som firmaet ikke har sat på deres produkt. :-)
15 år4. juni 2009 kl. 14:26
Hvad gør en klog? Lader være med at spise det, ja. ;-) Men nu er det jo købt og alt.