#1 af milla88 (slettet)
feder tyggegummi?
Du læser en tråd i debat > kostmilla88 (slettet)
feder tyggegummi?
Ja, mit spørgsmål er om tyggegummi feder? Der står bag på pakken at der er 2 kcal pr. tyggegummi, men jeg antager at de forbrænder man når man tygger det...
15 år25. maj 2009 kl. 11:20
bruger slettet
re: feder tyggegummi?
Hej
Hvis du spiser sukkerfrit tyggegummi og tygger det længe sker der ikke noget ved det.. Men jeg vil ikke spise alt for meget af det.. Det er igen en metode til at sikre vores vaner bliver hængende ved kunstige sødestoffer..
Men spis da gerne et par stykker om dagen..
Engang sagde man at hvis man tyggede konstant på sukkerfrit tyggegummi i et år uden stop (nat og dag) så ville man smide 8 kilo ved det... Men de indberegnede ikke pauserne, ekstra mad, sove tid osv..
Marie
Hvis du spiser sukkerfrit tyggegummi og tygger det længe sker der ikke noget ved det.. Men jeg vil ikke spise alt for meget af det.. Det er igen en metode til at sikre vores vaner bliver hængende ved kunstige sødestoffer..
Men spis da gerne et par stykker om dagen..
Engang sagde man at hvis man tyggede konstant på sukkerfrit tyggegummi i et år uden stop (nat og dag) så ville man smide 8 kilo ved det... Men de indberegnede ikke pauserne, ekstra mad, sove tid osv..
Marie
15 år25. maj 2009 kl. 11:30
bruger slettet
re: feder tyggegummi?
Du skal godt nok spise meget sukkerfrit tyggegummi hvis du skal tage på af det. Der er ca. 168kcal i 100g sukkerfrit tyggegummi, og 100g er ret meget, mere end en almindelig pakke. Hvis du i forvejen tæller kalorier og har styr på dem, så behøver du altså ikke tælle de 2 kalorier i dit tyggegummi med, hvis du kun spiser en 5 stykker om dagen eller sådan noget.
15 år26. maj 2009 kl. 18:47