#2 af OneQ (slettet)
Saftpresser - hvilken skal man vælge?
Du læser en tråd i debat > kostOneQ (slettet)
re: Saftpresser - hvilken skal man vælge?
Hej Lone!
Er den lykkelige ejer af netop den saftpresser. Den kan jeg varmt anbefale....
Er den lykkelige ejer af netop den saftpresser. Den kan jeg varmt anbefale....
15 år3. maj 2009 kl. 20:10
bruger slettet
Hej Lone
Det er også sådan en jeg har stående i køkkenet.. Som alle saftpressere tager det lidt tid at gøre rent.. Men den er super effektiv.. Og hvis man lyster kan man bruge kødet bagefter til fx kage osv...
Den blender Mads Bo Pedernsen har stående i indslaget fra highonlife er også en fantastisk maskine.. Hvis man lyster kan man leve sundt og godt af alt det man lave fra dem..
Håber du finder den der passer til dig..
Marie
Det er også sådan en jeg har stående i køkkenet.. Som alle saftpressere tager det lidt tid at gøre rent.. Men den er super effektiv.. Og hvis man lyster kan man bruge kødet bagefter til fx kage osv...
Den blender Mads Bo Pedernsen har stående i indslaget fra highonlife er også en fantastisk maskine.. Hvis man lyster kan man leve sundt og godt af alt det man lave fra dem..
Håber du finder den der passer til dig..
Marie
15 år4. maj 2009 kl. 09:15
Lone
administrator
administrator
Tak for jeres svar :-)
Jeg har endnu ikke lige lagt mig fast på én bestemt. Ved ikke helt om jeg skal give 3-400 kr. for en og se om jeg får den brugt.
På den anden side kan det jo også være, at den til 3-400 kr. er så dårlig, at man netop ikke bruger den ... hm :-/
Er lige i tænkeboks lidt endnu.
Jeg har endnu ikke lige lagt mig fast på én bestemt. Ved ikke helt om jeg skal give 3-400 kr. for en og se om jeg får den brugt.
På den anden side kan det jo også være, at den til 3-400 kr. er så dårlig, at man netop ikke bruger den ... hm :-/
Er lige i tænkeboks lidt endnu.
15 år14. maj 2009 kl. 21:55
lobrina (slettet)
hej lone.
Vi har en til 300 kr fra melissa, og den fungerer altså glimrende, og bliver flittigt brugt. Ja, den er lidt besværlig at gøre rent, men det er mit indtryk at de dyre egentlig også er det, og uanset er det besværet værd, for det er bare mums med friskpresset æblesaft el.lign :)
Vi har en til 300 kr fra melissa, og den fungerer altså glimrende, og bliver flittigt brugt. Ja, den er lidt besværlig at gøre rent, men det er mit indtryk at de dyre egentlig også er det, og uanset er det besværet værd, for det er bare mums med friskpresset æblesaft el.lign :)
15 år15. maj 2009 kl. 23:54
Lone
administrator
administrator
Jeg har simpelthen i dag investeret i sådan en 1861 fra Philips. Den er lige nu til 1000 kr. i Imerco og jeg kunne ikke dy mig, da jeg først havde den foran mig.
Så jeg har masser af prøve-frugt-og-grønt med hjem i indkøbsposen, så nu må jeg prøve at lave lidt lækkerier :-)
Så jeg har masser af prøve-frugt-og-grønt med hjem i indkøbsposen, så nu må jeg prøve at lave lidt lækkerier :-)
15 år22. maj 2009 kl. 16:34
Lone
administrator
administrator
Har netop prøvet min nyindkøbte saftpresser. Havde ikke troet det smagte SÅ godt. Bestemt en positiv overraskelse ... men det er jo også det man hører :-)
Jeg har bare presset alt muligt sammen. Gulerødder, æbler, pærer, bær-symfoni, appelsiner, ingefær, broccoli ... det smager jo mega godt! Man får jo nok sine favoritter hen ad vejen :-)
Kan bestemt anbefale en sådan maskine til andre!
Jeg har bare presset alt muligt sammen. Gulerødder, æbler, pærer, bær-symfoni, appelsiner, ingefær, broccoli ... det smager jo mega godt! Man får jo nok sine favoritter hen ad vejen :-)
Kan bestemt anbefale en sådan maskine til andre!
15 år22. maj 2009 kl. 19:51
Anonym
Hej
Ville bare sige at jeg som regel sætter pose i den beholder der samler "affaldet" det letter rengøringen en del.
Prøv med ingefær i diverse drikke det smager rigtig godt både til frugt og grøntsager.
Ville bare sige at jeg som regel sætter pose i den beholder der samler "affaldet" det letter rengøringen en del.
Prøv med ingefær i diverse drikke det smager rigtig godt både til frugt og grøntsager.
15 år12. juni 2009 kl. 12:02
administrator
Jeg har været ved at søge på nettet og har fundet frem til en fra Philips.
hjem.dk
Lige nu til 1238,- inkl. forsendelse.
Den bliver fremvist i brug på highonlife.dk
Og der er bl.a. en anmeldelse her: dr.dk
Kender I til denne eller andre gode?
Mvh Lone