Istedet for knækbrød

Du læser en tråd i debat > kost

Istedet for knækbrød
Min diætist har givet mig en opskrift på nogle boller som skulle svare til 2 stk. knækbrød med ost. Men nu har jeg lige tjekket efter, og hun har simpelthen snydt mig så det hagler!!
Nu tør jeg så ikke spise de boller mere, men leder efter noget der kaloriemæssigt svare til det knækbrød.
Er der nogen der har nogen gode ideer?
15 år29. april 2009 kl. 20:06
re: Istedet for knækbrød
Er der nogen speciel grund til, at du ikke spiser knækbrød? Jeg tænker på, at du kan finde knækbrød i mange fuldkornsvarianter, og de er fuldt ud ansvarlige at putte i en god og sund diæt :)
15 år30. april 2009 kl. 06:40
nej det er bare fordi jeg er blevet træt af knækbrød. Min kost består næsten kun af det, da det ikke er "så svært" at spise.
15 år30. april 2009 kl. 17:02
Det var dog trist at din kost kun består af det? Søg på nogle kalorielette måltider på nettet, eller et eller andet. Du behøver jo heller ikke have brød til hvert måltid? Hvad med noget frugt eller grøntsager? Nødder er også en god ting. Hvad med pasta og ris?
15 år30. april 2009 kl. 19:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });