Portioner på restauranter

Du læser en tråd i debat > kost

Portioner på restauranter
Jeg kan ikke finde ud af at regne ud hvor mange gram ris jeg har spist til aftensmad i dag. Jeg tog på restaurant og fik en risotto med rejer. Det var en rimelig stor dyb tallerken som var fyldt op, jeg spiste meget lidt over halvdelen af den.

Kan det passe at hele retten fyldte for 200g ris?
15 år22. april 2009 kl. 21:25
re: Portioner på restauranter
Måske 200 g kogte ris - men husk på at det ikke er det samme som 200 g rå ris...
200 kogte er ca det samme som 67 g rå ris...
15 år23. april 2009 kl. 12:13
re: Portioner på restauranter
jeg er oz totalt må skideren, jeg spiste grill buffet på bakken i lørdags.. aner ikke hvor meget der kom indenbords af kød, salat osv..

og kom lige til at spise en soft-ice også..
15 år27. april 2009 kl. 16:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });