dybfrossen grønsager

Du læser en tråd i debat > kost

dybfrossen grønsager
hmm er jeg den eneste der ikke kan finde ud af hvor jeg skal sætte grønsager som er blandet i en pose- fra netto o.lign. når jeg taster mad ind. dem får jeg tit til maden
15 år17. april 2009 kl. 21:12
re: dybfrossen grønsager
Hej
Når det er grønsagsblandinger, du bruger, skal du først taste dem ind under "ny vare" inden du kan bruge dem her i programmet.
15 år18. april 2009 kl. 07:27
re: dybfrossen grønsager
Ja jeg har også selv tastet en grøntsagsblanding ind. Og den bruger jeg så hver gang jeg får blandede frosne grøntsager. Jeg gider ikke taste ALLE forskellige grøntsagsblandinger ind. Men hvis man vil være helt præcis bør man gøre det.
15 år21. april 2009 kl. 12:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });