Pangasiusfilet

Du læser en tråd i debat > kost

Pangasiusfilet
Vi skal have pangasiusfilet til aften i dag, men desværre står energiindholdet ikke på posen og jeg har forgæves søgt efter det på nettet.

Er der nogen herinde som kender energiindholdet eller har en ide om hvor jeg eventuelt kan finde det, vil jeg blive glad for hjælpen.

Buffy
15 år6. april 2009 kl. 16:00
re: Pangasiusfilet
Der er masser af opskrifter på nettet.. Find en hvor der står indhold og derefter regn modsat..
15 år6. april 2009 kl. 16:05
re: Pangasiusfilet
Hmm jeg mener at det er det samme som det er i torsk og anden hvid fisk... Det ligger på omkring 80kcal pr. 100g, det er jeg næsten sikker på...
15 år6. april 2009 kl. 18:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });