Majs..

Du læser en tråd i debat > kost

Majs..
Nu har jeg flere gange fået at vide at man ikke kan optage majs, men er det ensbetydende med, at man heller indtager kalorier fra majs?
Kunne virkelig godt tænke mig at vide, om det overhovedet er muligt :)
15 år14. marts 2009 kl. 15:54
re: Majs..
Jeg skal ikke kunne sige noget med sikkerhed, dette er meget interessant... Men jeg vil gætte på at man optager kalorierne i tarmen lige meget hvad det er man spiser, idet føden bliver lavet om til afføring. Så jeg tror ikke bare at man skal proppe sig med majs fuldstændig uhæmmet, selvom det da ville være fedt hvis man kunne gnaske 5 majskolber i sig uden at få en eneste kalorie xD
15 år20. marts 2009 kl. 18:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });