Træningsprogram for cykling

Du læser en tråd i debat > kost

Træningsprogram for cykling
Jeg er kommet ret godt i gang med at cykle, men jeg kan mærke, at jeg nok giver den for meget en gang imellem, og så er der et par dage, hvor jeg ikke kan noget som helst. Jeg skal nok blive bedre til at dosere turene og holde hvile dage og/eller lave noget andet.

Derfor kunne jeg godt tænke mig et eksempel på et træningsprogram, hvis man lige er startet med at cykle. Jeg kan finde en masse om løb på nettet, men jeg har ikke fundet noget for cykling. Nogen, der kan hjælpe mig med det?
15 år26. januar 2009 kl. 20:27
re: Træningsprogram for cykling
Og undksyld, at den røg i kost-forummet, den skulle selvfølgelig have været i motion, jeg må være lidt forvirret. Men i må gerne svare alligevel :-D
15 år26. januar 2009 kl. 20:28
re: Træningsprogram for cykling
Prøv at kikke på iform (eller aktivsport):

iform.dk
(et forældet link til iform.dk er blevet fjernet)

Der er også iforms søster-side (broder-side) som er mere henvent til mænd - men jeg husker simpelthen ikke hvad det hedder. Der er også et blad tilknyttet ligesom for iform. Kan det hedde Aktiv sport eller sådan noget?
15 år27. januar 2009 kl. 10:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });