alkohol - hvad bør jeg drikke?

Du læser en tråd i debat > kost

alkohol - hvad bør jeg drikke?
Hvis jeg gerne vil undgå de mange fæle kalorier, men ikke kan holde mig hjemme fra byturene, hvad bør jeg så drikke? (og hvad er værst!?)
Det skal lige siges er ikke meget for vodka..
15 år23. januar 2009 kl. 17:12
re: alkohol - hvad bør jeg drikke?
ehm, jeg synes jeg så et sted på listen over alle varerne, at rosévin ikke var så fæl. Ved ikke om det så skyldes at der er mindre alkohol i.
15 år23. januar 2009 kl. 17:50
re: alkohol - hvad bør jeg drikke?
okay, jamen det ku da være jeg sku kaste mig ud i det så;)
15 år23. januar 2009 kl. 19:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });