mad efter træning

Du læser en tråd i debat > kost

mad efter træning
Jeg træner tirsdag og torsdag fra 19:30 til 21:00 og når jeg kommer hjem ender det altid med at jeg på den ene eller anden måde får tømt køleskabet.. er simpelthen så sulten.

Er der nogen af jer der træner på denne tid også? Og hvis ja, hvad spiser i så efter, hvis i da overhovedet spiser noget?
15 år22. januar 2009 kl. 21:52
re: mad efter træning
Jeg har det på samme måde, hvis jeg træner efter spisning - så jeg har simpelthen besluttet mig for, at træning skal foregå før aftensmaden, for ellers ender jeg med aftensmad to gange...
15 år23. januar 2009 kl. 11:53
Nogen gange har jeg det sådan - men jeg spiser stort set altid et eller to stykker frugt efter træning og drikker en masse vand. Det ligger lidt fast og så spekulerer jeg ikke så meget i hvad jeg ellers kan finde i køleskabet - jeg tager bare frugten pr automatik.

Det tager lang tid at spise frugt og drikke ½ liter vand, og efter det er jeg som regel ikke sulten mere.

Det kan hjælpe at rive et æble - det mætter mere revet end au naturel.
15 år23. januar 2009 kl. 12:55
Jeg træner også Mellem 20.00 og 21.00.
Og jeg har fået afvide i det center jeg træner i, at det er vigtigt for kroppen at få masser af vand og lidt mad ned efter træning.
(for ellers så vil kroppen tage af ens muskler istedet for fedt)
Jeg tager som regl en skive groft rugbrød med et stykke
frugt/grønsag til.
Jeg vælger et stykke frugt/grønsag der er tygge bart.....
jeg skal bruge tid på at spise..
Så bliver jeg også mæt som jacok skriver.
Lenille
15 år29. januar 2009 kl. 22:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });