Vægt kylling

Du læser en tråd i debat > kost

Vægt kylling
Jeg har til aften lavet en 1400 grams kylling og spist en halv. Jeg synes ikke der er meget kød, fik ikke vejet det, men sammeligner jeg med fx 250 gram filet, så svarer det meget godt til det jeg fik. Men kan det passe at der er så lidt kød på sådan en fætter??
Tak for svar...

Spiste den i øvrigt med en lækker salat med bulgur i, mmm...
15 år19. januar 2009 kl. 20:23
re: Vægt kylling
hej jannej

jeg kogte en kylling på 1200gram i går og der var kun 370gram kogt reel kyllinge kød tilbage. det blev nemlig vejet da jeg lavede kylling i asparges så meget af vægten er jo skroget ;O)
forøvrigt en kcal-fattig ret og så smager det jo dejligt
15 år20. januar 2009 kl. 09:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });