Frugt kcal

Du læser en tråd i debat > kost

Frugt kcal
Jeg kan ikke finde Pomelo og Clemmentin i listen over mad. Er der nogen der ved hvor man kan finde informationer om disse frugter henne?
15 år5. januar 2009 kl. 17:20
re: Frugt kcal
Klementin står under madarin - så jeg tror der er det samme indhold i dem...
Men Pomelo har jeg ikke fundet så den tror jeg ikke er der...måske der er noget på nettet om indhold så kan man jo lave sin egen vare...
15 år5. januar 2009 kl. 18:19
I Pomelo er der 52 kcal pr 100 g
15 år6. januar 2009 kl. 17:23
Tak for hjælpen :)
15 år12. januar 2009 kl. 16:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });