Mad på et cafeteria/en grillbar
Du læser en tråd i debat > kostiakob
re: Mad på et cafeteria/en grillbar
Nogle grillbarer har salater på menuen ("vores" kinagrill har). Ellers kan du måske få dem til at lave een almindelig grøn salat - de har jo ingredienserne.
Så ville jeg bestille en burger ved siden af (eller pitabrød) uden bacon, ost og dressing (vælg f.eks. ketchup i stedet så den ikke bliver så tør). Husk at undgå at bestille pommes fritter (dvs ingen menu selvom det kun koster 3 kroner mere).
Det kan betale sig at ringe derned på forhånd og spørge - hvis du har flere valgmuligheder så kan du jo vælge den som kan levere en salat.
Så ville jeg bestille en burger ved siden af (eller pitabrød) uden bacon, ost og dressing (vælg f.eks. ketchup i stedet så den ikke bliver så tør). Husk at undgå at bestille pommes fritter (dvs ingen menu selvom det kun koster 3 kroner mere).
Det kan betale sig at ringe derned på forhånd og spørge - hvis du har flere valgmuligheder så kan du jo vælge den som kan levere en salat.
16 år27. oktober 2008 kl. 14:11
Men hvad kan jeg spise sådan et sted? Er der ovehovedet nogle sunde alternativer?
Jeg ved de serverer dagens ret, men der er som regel ingen grønsager med pånær de grønsager som er syltede.
Kan en burger eller en pita gå, hvis jeg spiser nogle flere grønsager når jeg kommer hjem eller får ekstra grønt ved siden af?
Håber der sidder en/nogle som kan hjælpe mig på vej:-)