Jeg skal lige hilse og sige at hvis man henter fliser i et byggemarked, så får man en masse muskelopbyggende træning. Jeg er mere øm nu i arme og ben end jeg ville have været hvis jeg havde pumpet jern i et fitnesscenter.
Er det ikke storartet? Og så var det gratis (altså bortset fra prisen på fliserne men dem skulle vi jo have alligevel).
At gøre ting manuelt (eller selv) og måske at gå lidt flere skridt når man gør dem, det kan faktisk anbefales. Den der med at tage trappen i stedet for elevatoren kan være svært at få passet ind i en normal travl hverdag hvis man så også skal have 2 små børn og cirka 15 kilo indkøbsvarer med op - men nogen gange så lykkes det altså.
Er der nogen af jer som har indlagt den slags i jeres daglige rutiner? Lidt man kan inspireres af?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Er det ikke storartet? Og så var det gratis (altså bortset fra prisen på fliserne men dem skulle vi jo have alligevel).
At gøre ting manuelt (eller selv) og måske at gå lidt flere skridt når man gør dem, det kan faktisk anbefales. Den der med at tage trappen i stedet for elevatoren kan være svært at få passet ind i en normal travl hverdag hvis man så også skal have 2 små børn og cirka 15 kilo indkøbsvarer med op - men nogen gange så lykkes det altså.
Er der nogen af jer som har indlagt den slags i jeres daglige rutiner? Lidt man kan inspireres af?