#2 af Kaffen (slettet)
Hvor meget vejer en skive Levebrød fra Schulstad
Du læser en tråd i debat > kostKaffen (slettet)
re: Hvor meget vejer en skive Levebrød fra Schulstad
Mon ikke det er omkring 40 g.?
Jeg spiser kartoffelrugbrød fra kohberg, og der vejer skiverne 35 g.
Jeg spiser kartoffelrugbrød fra kohberg, og der vejer skiverne 35 g.
16 år22. september 2008 kl. 19:43
celia
Jeg spiste for ikke så længe siden gulerodsrugbrødet, og det vejede kun 25-28g pr. skive
16 år22. september 2008 kl. 20:38
veile
Jeg skriver gulerodsbrødet til 25g. Det har min vægt vist flere gange, men den vejer nu også kun med 5g interval og kan slet ikke vise 28g
16 år23. september 2008 kl. 09:14
kirius
Min vægt siger 40 gram, men jeg stoler jo ikke på den. Og med hensyn til brød er det MEGET vigtigt, det ved I vist alle ;-
Tak for input.
Tak for input.
16 år23. september 2008 kl. 13:19
kong uggermugger (slettet)
jeg har schulstad solsikke som vejer 35 og schulstad levebrød; kernefuld som vejer 55 (skiverne er lidt større) Håber det hjalp =)
16 år23. september 2008 kl. 16:13
kirius
Tak for jeres svar!!
Det brød, jeg spiser og som jeg sværger til er det klassiske Levebrød som hedder Kernegrov. Det er afbilledet her levebroed.dk
Det er også godt på en kur, da det er i mindre skiver. Hvor ville jeg dog ønske, at sådanne ingredienslister ville vise energi pr. skive.
Det brød, jeg spiser og som jeg sværger til er det klassiske Levebrød som hedder Kernegrov. Det er afbilledet her levebroed.dk
Det er også godt på en kur, da det er i mindre skiver. Hvor ville jeg dog ønske, at sådanne ingredienslister ville vise energi pr. skive.
16 år23. september 2008 kl. 17:07
kong uggermugger (slettet)
hvis det er en ny pose kan du så ikke tælle antal skiver og dividere 950 g med antallet? Selvfølgelig ikke helt så præcis som at veje hver skive men de plejer at ramme hinanden ret godt. Eller købe en ny vægt ;))))
16 år23. september 2008 kl. 20:02
kirius
Hej stitch
Jo jeg kan da :-)
Jo jeg kan da :-)
16 år23. september 2008 kl. 22:18
Jeg spiser en del Levebrød fra Schultstad - I ved, de dér skiveskårne rugbrød, hvor skiverne er noget mindre end andre mærkers.
Min køkkenvægt er (som nogle af jer ved) i udu. Den er ustabil.
På formånd mange tak