glas opbevaring?

Du læser en tråd i debat > kost

glas opbevaring?
jeg vil så gerne have nogle glas boxe til opbevaring af mad i køleskabet osv. Ikea plejede at have nogle fine nogen som ku stables, men kan ikke lige se dem på deres hjemmeside og google giver ingenting ligemeget hvad jeg skriver.. Nogle gode tips til hvor jeg kan få nogen til en overskuelig pris?
16 år16. september 2008 kl. 22:14
re: glas opbevaring?
Kigger lige med her, for jeg undgår helst plastikbøtter til mad, men glasopbevaring er netop lidt svære at finde. Jeg har nogle fine runde (superbowl) skåle fra Bodum, i tre forskellige størrelser og med låg til:
bodum.com
Men kunne dog godt tænke mig nogle firkantede også.
16 år16. september 2008 kl. 22:52
re: glas opbevaring?
nå ja de var fine =) men dem i ikea havde låg med huller som passede i dutterne i bunden. hvis du forstår =)
16 år17. september 2008 kl. 21:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });