Birkesød

Du læser en tråd i debat > kost

Birkesød
Jeg faldt over denne artikel og da jeg ved nogen af jer bruger Birkesød, så tænkte jeg at den måske har jeres interesse.

(et forældet link til politiken.dk er blevet fjernet)
16 år14. september 2008 kl. 21:45
re: Birkesød
Meget interessant, men ikke noget der bliver lagt skjul på. Det har hele tiden været nævnt at det var kunstigt fremstillet.

Nogle folk tror jo så at det er bedre end f.eks sød, men det tror jeg ike rigtig på. Men bare rolig det står også i mit skab ved siden af sukker, rørsukker, farin, flormelis og flydende sød.
16 år16. september 2008 kl. 11:26
re: Birkesød
vi har ikke haft sukker i huset siden vi for over et år siden begyndte at være kernesunde. Vi har birkesød som vi brugte som en overgang, men som nu mest bare er i skuffen. DEN GODE NYHED: Sukker er forbavsende nem at undvære når man vænner sig til det! =) Jeg fyldte 30, eller 29 som jeg ynder at kalde det, d 5/9 og der har i den anledning sneget sig ahornsirup ind i mit køleskab. Men det er jo heller ikke det værste? Jeg er heldigvis endnu ikke fristet til at bruge det. Men min mørke chokolade, den kan jeg ikke undvære!! Er desværre kommet lidt ind i en vane med lige at tage 5 g efter aftensmaden. Mums ;)
16 år16. september 2008 kl. 13:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });