#2 af bruger slettet
Birkesød
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: Birkesød
Meget interessant, men ikke noget der bliver lagt skjul på. Det har hele tiden været nævnt at det var kunstigt fremstillet.
Nogle folk tror jo så at det er bedre end f.eks sød, men det tror jeg ike rigtig på. Men bare rolig det står også i mit skab ved siden af sukker, rørsukker, farin, flormelis og flydende sød.
Nogle folk tror jo så at det er bedre end f.eks sød, men det tror jeg ike rigtig på. Men bare rolig det står også i mit skab ved siden af sukker, rørsukker, farin, flormelis og flydende sød.
16 år16. september 2008 kl. 11:26
kong uggermugger (slettet)
re: Birkesød
vi har ikke haft sukker i huset siden vi for over et år siden begyndte at være kernesunde. Vi har birkesød som vi brugte som en overgang, men som nu mest bare er i skuffen. DEN GODE NYHED: Sukker er forbavsende nem at undvære når man vænner sig til det! =) Jeg fyldte 30, eller 29 som jeg ynder at kalde det, d 5/9 og der har i den anledning sneget sig ahornsirup ind i mit køleskab. Men det er jo heller ikke det værste? Jeg er heldigvis endnu ikke fristet til at bruge det. Men min mørke chokolade, den kan jeg ikke undvære!! Er desværre kommet lidt ind i en vane med lige at tage 5 g efter aftensmaden. Mums ;)
16 år16. september 2008 kl. 13:07
(et forældet link til politiken.dk er blevet fjernet)