karrypasta

Du læser en tråd i debat > kost

karrypasta
Jeg bruger tit rød karrypasta i maden men der er ingen varedeklaration(ved ikke om det er stavet rigtigt) er der nogen der ved hvordan det skal skrives ind...
16 år11. september 2008 kl. 17:49
re: karrypasta
Jeg proevede bare at google red paste og fik foelgende link:

santamaria.dk

Næringsværdi/100g:
Energi: 110 kcal
Protein: 4,5g
Kulhydrater: 18g
Fedt: 2g

calorie-count.com

Den kan jeg ikke copy-paste, da det er et billede.

-Calorie-count.com er i oevrigt en god side at slaa madvare op. Der er baade de gaengse varer, men ogsaa specifikke maerker og restaurationskaeder.
Der findes mange af den slags sider fra england og usa. Jeg ved nogen af de andre paa forummet bruger nogen af de andre sider, som er lige saa gode.
16 år11. september 2008 kl. 19:45
re: karrypasta
Jeg har fundet disse:
Karrypasta/Curry Paste
Pr. 100 gram
Energi: 287 kcal
Protein: 5 g
Kulhydrat: 4 g
Fedt: 45 g

Karrypasta, rød, Blue Dragon
Pr. 100 gram
Energi: 97 kcal
Protein: 2,9 g
Kulhydrat: 9,6 g
Fedt: 5,2 g

Ved ikke om du kan bruge det, der er ret stor forskel på de to slags.

16 år11. september 2008 kl. 20:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });