vandmelon

Du læser en tråd i debat > kost

vandmelon
Er der nogen der har en ide om hvad vandmelon vejer? Altså uden skal og sådan? Fx 1 skive???
16 år23. august 2008 kl. 13:02
re: vandmelon
På et tidspunkt var jeg bare så vandmelonlækkersulten så jeg tog halvdelen af sådan en kæmpe melon, og spiste med en ske. Når skallen var væk, så var der ialt ca 600 g.

Men hvad en skive vejer, det synes jeg er svært at svare på. Vandmeloner har jo meget forskellig str, og det er jo ikke sikkert vi skærer samme type skiver.
16 år24. august 2008 kl. 23:41
re: vandmelon
har du ikk en køkkenvægt du evt kan veje det på?
så ved man også i fremtiden hvad man skal indtaste, hvis man spiser melonstykker..
16 år25. august 2008 kl. 16:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });